NKSS - Trondheim kristelige studentlag

Norsk English

Member menu

Short info

This is for everything that doesn't fit anywhere else

First | Previous | Showing comments 11 to 20 of 25 | Next | Last
Rullestolmisbruker? (#15, 18. May, 2009, 10:41:03)
Noen som har lest adressa på nett?
Der er det en sak om en som er sikta for fyllekjøring på rullestol. Gjett hvem det kan være:)

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1326334.ece
--- Gunnar Rangøy (innlogget bruker)
Eksamenslesetips (#14, 18. May, 2009, 00:08:27)
Som svar på spørsmålet fra Ragnhild om tips til å komme tilbake til lesinga vil jeg anbefale:

*Morgenkaffen*

Morgenkaffen er en viktig del av en students liv og bør for all del ikke skulkes. Oppmøte 0800 (vanlig tid og sted)

Om det ikke er mulig å komme til morgenkaffen er jeg redd det ikke er håp. Trist sak!
17. mai (#13, 17. May, 2009, 23:29:49)
Det var synd det bare nesten gikk, men vi tar KRIK til neste år. Sånn innimellom må de få lov til å vinne de også, men vi kan ikke la dem bli bortskjemte.
Ellers har det vært en fantastisk 17. mai. Kom ikke her og si at Trondheim har bare dårlig vær :-D
Noen tips til hvordan man skal komme seg tilbake til eksamenslesing etter en dag med så koselig feiring?
--- Ragnhild Øvland (innlogget bruker)
Sjekketips fra de gamle lagsgutta: (#12, 16. May, 2009, 10:07:27)
Trekker du ikke til deg jenter?
Gjør som NTNU, sett inn noen moteriktige navn!

Hva med:
Mathias og Miljø
Håvard og Design
Torje, økonomi og styreledelse
--- Joachim Salomonsen (innlogget bruker)
Gullkorn fra fordums tider... (#11, 16. May, 2009, 10:04:13)
Eksamen igår, så mye tid idag til leik og moro :) Har kika på det gamle lagsforumet et par ganga før, men der finner en fortsatt mye godt for hjerte og sinn... VIl du finne noen av de beste uten å lese igjennom alt, trykk ctrl+f og skriv "salo". Kallenavne til min eldre bror, som jeg forsåvidt også bruker fra tid til annen. Og om noen skulle være i tvil, så eg jeg fortsatt meget stolt av å være bror hans selv etter å lest innleggene... hehe...
--- Joachim Salomonsen (innlogget bruker)
Hvorfor kan ikke jeg klemme når jentene kan? (#10, 12. May, 2009, 10:05:17)
Vårt Land hadde nylig en artikkel om at menn ikke liker å klemme menn.
Hvorfor er det slik at menn ikke vil klemme hverandre?

Jenter kan klemme hverandre, kose med hverandre og gå på do sammen uten at det er noe rart. Om to menn hadde gjort det samme ville noen sett stygt på dem.

Hvorfor er det slik? Kan ikke vi få lov til å klemme hverandre uten at folk ser stygt på oss?
--- fd
Norsk og engelsk (#9, 12. May, 2009, 07:52:28)
Det bør i så fall være på begge språk. Oversetterne kan oversette til norsk også.
Jeg tror ikke det ble noe krav å ha alt på nettsidene på engelsk, bare programmet. Det skader jo ikke å ha andre ting på engelsk også :-)
--- Ragnhild Øvland (innlogget bruker)
Norsk (og engelsk), eller Engelsk (og norsk) (#8, 07. May, 2009, 10:06:16)
Hei, på halvårsmøtet ble det vedtatt at all innfo på mailinglister, nettside og kalender skulle være på både norsk og engelsk, tidligere har praksis vært at nettsiden så langt det lar seg gjøre skal være oversatt, mens på mailinglistene ble alt godkjent uansett språk. Vedtaket på halvårsmøtet sa tydelig at nå skulle alle mail også komme på engelsk, så webgruppa vurderer nå alle mailer, ikke bare i forhold til relevans for TKS, men også på om de er oversatt. Spørsmålet dukker da opp om vi skal godkjenne mail som bare er på engelsk.
--- Ivar Nesje (innlogget bruker)
Bra jobba! (#7, 28. April, 2009, 15:23:06)
Flott at det e komt i gong et forum her også :)
--- Elin Standal (innlogget bruker)
Det gamle forumet (#6, 28. April, 2009, 13:16:57)
Trenger du noe å gjøre nå i den stressende eksamenstiden eller er masteroppgaven et tapt kapittel uansett.

I det gamle forumet som ble lagt ned for et par år siden er det mange gullkorn som kan leses;

http://org.ntnu.no/laget/web/kernel.php?&html=./php/forum.php

Gjerne let opp ett gullkorn eller to og kommenter de her:)
First | Previous | Showing comments 11 to 20 of 25 | Next | Last

Skriv et innlegg

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.

Program

More program ... iCal

The next 5 birthdays:

• Log in to see future birthdays

Siste fra forumet

Gå til forumet og les mer.

Ansvarlig redaktør Styret TKS
Teknisk ansvarlig: Web-gruppa
Logg inn